Na każdego faceta przychodzi kryzys wieku średniego. Czemu nie przybrał postaci kobiety chętnej zostać moją kochanką?
RSS
sobota, 26 kwietnia 2014
Nie będę oszukiwał, że znalazłem i zgrałem już dwie dziewczyny do trójkąta. Jednak nie jest to prosta sprawa, ale przemyślenia o tym spiszę kiedy indziej. Dziś postanowiłem zachęcić wahające się dziewczyny wizją, która mi się niedawno zrodziła. To oczywiście tylko jakiś błysk, żaden scenariusz do realizacji, choć … pociągający.
piątek, 25 kwietnia 2014
poniedziałek, 14 kwietnia 2014
Stereotypy mówią, że faceci zdradzają swoje żony, bo te nie dają im dupy tak ogólnie, nie dają dupy dosłownie, nie łykają i są za mało obce. Po kilku ostatnich dniach doszedłem do wniosku, że jest jeszcze jeden powód, który jest nie mniej ważny, a może najważniejszy.
poniedziałek, 07 kwietnia 2014
Niedziela. Galeria handlowa. Rytualny spacer z żoną. Po dwóch godzinach wymiękłem i zapytałem czy zamiast gapienia się na ciuchy mogę pogapić się na dupy. Mogę, więc się gapię. Przede mną laska o wzroście najwyżej 145 cm. Szpilki z koturnami 15 cm. W biodrach 104, a może 108 cm. W talii ściśnięta niczym osa szerokim pasem, nad którym sterczą duże piersi. Bardzo krótka rozkloszowana spódniczka, która w zasadzie nie zakrywa pośladków. Przy tym wzroście i butach drobi jak gejsza. Nie dziwota, że przy tym wyglądzie wszyscy faceci się na nią gapią. Niektórzy mają ochotę ją przelecieć.
 
1 , 2